Trixi önskar God Jul


Jag önskar en riktigt GOD JUL till ALLA mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Dixie

Åh, det var verkligen ett fint julkort på dig och allt-i-allon!! Jag har haft en superhärlig jul, och hoppas att du har haft det med.

2009-12-27 @ 10:45:09
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=noffe
Postat av: Trixi

Hej Dixie! Det har varit en bra jul, synd bara att det varit kallt så jag har inte kunnat vara ute så mycket som jag hade planerat. Och nu har det kommit massor av snö, det som kommit under natten mätte 45 cm, matte var tvungen att bära mig när jag skulle ut.

2009-12-27 @ 10:59:29
Postat av: hector

Helt rätt trixi, klart att matte ska bära ut en när snön är högre än en själv, nu är jag hemma i sundsvall igen, här har det kommit mycket snö under tiden vi har varit i södra sverige och firat jul, på lördag blir det bilen nästan hela dagen igen då åker vi och hämtar hem "lillbrorsan" Texas. kramar voffar Hector

2009-12-28 @ 18:40:03
URL: http://hector007.se
Postat av: Dixie

Ja, eller hur, Hector?!! Mamma bar ut mig från porten ut till gatan i lördags, för att det var hur mycket snö som helst på gården.

2009-12-28 @ 21:48:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=noffe
Postat av: Trixi

Hej Hector! Så spännande för dig att få hem lillbrorsan! Det ska bli kul att höra hur det går för er.

Och Dixi, det är ju tur att vi inte väger så mycket så våra mattar orkar bära oss, hihi.



2009-12-28 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0