Mysko tomtepar


Det kom ett mystiskt julkort, utan avsändare... jag kliade mig på nosen och funderade så håret ovan ögonen grånade. Till slut, i förtvivlan, slog jag till med tassen mot skärmen och då lossnade en flisa i ett hörn (jag har vassa, oklippta naglar just nu) och jag kunde urskilja något som såg ut som bokstäver, lite otydligt, men med alla hjärnceller på högvarv kan jag få det till ett G och ett K. Skumt, skumt, riktiga skumtomtar det här men kanske någon av er andra känner igen paret? Kan dom vara bosatta  i ödemarken? eller utlandet? eller Schweiz?

Kommentarer
Postat av: hector

HUm jag VET vilka tomtarna är... de är två svarta tjejer och de bor i ett sött hus på ett litet berg i GÖTENE..med 4 st katter och världens bästaste matte Anna-karin. voff hector

2009-12-14 @ 21:46:57
Postat av: Två tomtar

-Skvallerbytta bing bång....

2009-12-14 @ 23:03:59
Postat av: Dixie

Jag gillar skvallerbyttor, speciellt de som är noffekillar och heter Hector!!

2009-12-15 @ 01:52:14
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=noffe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0